Εργαλεία Ανίχνευσης δυσκολιών που παρέχονται στο χώρο μας
- Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
Είναι ένα σταθμισμένο αξιολογητικό εργαλείο, το οποίο αποτελεί την ελληνική έκδοση του Word Finding Vocabulary Test (4η Έκδοση) της Renfrew.
- Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας
Είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο, το οποίο χρησιμοποιείται στην αξιολόγηση της γλωσσικής επάρκειας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.
Η παρούσα δοκιμασία εστιάζεται στην αξιολόγηση δύο τομέων της γλώσσας:
- της μορφοσύνταξης, εξετάζοντας τη γραμματική επάρκεια των εκφερόμενων φράσεων
- της πραγματολογίας, εξετάζοντας την πληροφοριακή επάρκεια, δηλαδή τη χρήση της γλώσσας που κάνει ο εξεταζόμενος προκειμένου να μεταδώσει πληροφορίες.
- Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
Στόχος της είναι ο καθορισμός των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με διαταραχές επικοινωνίας και η χρησιμοποίηση των αποτελεσμάτων στο σχεδιασμό του θεραπευτικού προγράμματος.
- Δοκιμασία Φωνητικής και Φωνολογικής Εξέλιξης
- Ερωτηματολόγιο ΔΕΠ/Υ
- Εκτίμηση της Κοινωνικής Επικοινωνίας στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές - Το Μοντέλο των Κύκλων
- Σημασιολογικοί Σύνδεσμοι
- Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)
Παρέχει τεχνικές αξιολόγησης και παρέμβασης με γνώμονα τη λειτουργία της γλώσσας στη μαθησιακή διαδικασία, δίνει τη δυνατότητα διαφοροδιάγνωσης και διάκρισης των αναπτυξιακών δυσκολιών που μπορεί να επηρεάζουν την κατάκτηση μαθησιακών σταδίων.
Βοηθά στο θεραπευτικό σχεδιασμό.
Βοηθά στο θεραπευτικό σχεδιασμό.
- TOPL (Test of Pragmatic Language)
- Λογόμετρο
Πρόκειται για ένα σταθμισμένο ψυχομετρικό εργαλείο για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων του προφορικού λόγου και των δεξιοτήτων γραμματισμού κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας (3 - 6 ετών).
Αποτελείται από μία πλήρη και ψυχομετρικά άρτια συστοιχία δοκιμασιών που έχουν σταθμιστεί σε μαθητικό πληθυσμό με απώτερο σκοπό να αποτελέσει τη βάση για έγκυρο και έγκαιρο εντοπισμό παιδιών που βρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου για να εμφανίσουν γλωσσικές, αναγνωστικές και ορθογραφικές δυσκολίες κατά τη φοίτησή τους στο ελληνικό Δημοτικό σχολείο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου